Politika povrata
Povrat proizvoda i procedura
Da bi bilokoji proizvod mogao biti predmet povrata neophodno je da proizvod bude upakovan u svoju orginalnu ambalažu, upakovan sa svim pratećim papirima ili garancijama koje su došle uz njega.
Proizvod također treba da sadrži etiketu koja treba biti orginalno pričvršćena uz proizvod. Proizvod ne smije biti nošen. Treba biti upakovan u orginalnu ambalažu ili kutiju u kojoj je i dostavljen.
Proizvod može biti vraćen u roku od 14 dana
Ako je proizvod na sebi imao nedostatke ili bilokakve greške o istima je neophodno sačiniti zabilješke prilikom preuzima proizvoda od strane dostave. Takvi proizvodi će biti vraćeni a trošak dostave snosi prodavač.
Ako proizvod sadrži sve karakteristike koje su definisane prilikom prodaje te ste isti takav prihvatili a naknadno odlučili da želite izvršiti povrat onda trošak dostave do kupca te trošak povrata dostave nazda do prodavača, snosi kupac.
Procedura povrata proizvoda
Kontaktirati prodavača proizvoda te objasniti razlog povrata proivoda. Nakon što se usaglasite sa prodavačem oko razloga dostave tada je neophodno da artikal spakujete u orginalno pakovanje te sa prodavačem dogovorite način povrata.
Ako ste saglasni da proizvod odgovara specifikaciji a kupac se predomislio u vezi kupovine onda troškovi dostave do kupca te povrat proizvoda do prodavača snosi kupac.
Ako ste saglasni da je razlog povrata uzrokovan nepažnjom prodavača onda troškovi dostave i povrata snosi prodavač.
Ako na svom profili u narudžbama imate uključenu opciju reklamacije onda je neophodno da preko navedene opcije opišete razlog reklamacije te čekate odgovor od strane prodavača. Neophodno je da Vas se prodavač javi u što kraćem roku a maksimalno u roku od tri radna dana. Ako ni tada ne dobijete odgovor neophodno je da prodavača kontaktirate telefonski, mailom ili porukom.
Ako ni tada ne dobijete odgovor možete nas kontaktirati na [email protected].
Onog trenutka kada kupac i prodavač usaglase razlog povrata tada će prodavač da odobri proces reklamacije a firma dostavljač će doći na Vašu adresu kako bi navedeni proizvod bio reklamiran.
Reklamirani proizvod će biti zamijenjen drugim istim proizvodom također možete tražiti drugi proizvod u istoj vrijednosti ili dobiti povrat novca.