Plaćanje i dostava
Načini plaćanja
Plaćanje pouzeću
Plaćate nako što Vam proizvod bude dostavljan na željenu adresu
Plaćanje virmaski
Ovu vrstu plaćanja možete izvršiti virmanski u banci ili elektronskim bankarstvom iz topline svog doma. Kada odaberete navedenu vrstu uplate pojaviti će Vam se primjerak uplatnice kako popuniti nalog za uplatu. Nakon uplate iste te kada uplaćeni novac legne na račun prodavača pokreće se procedura narudžbe.
Rok dostave
Kada naručite proizvod od prodavača koji ima integrisanu dostavu na platformi te prodavač potvrdi da je narudžba zaprimljenja, od tada počinje teći vrijeme Vaše narudžbe. Dostava može trajati od 2-5 radnih dana te istu možete pratiti preko platforme.
U slučaju vanrednih situacija molimo Vas da kontaktirate prodavača preko opcije poruka na profilu ili telefonski a ako i tada ne dobijete informacije neophodno je da nas kontaktirate na [email protected] te ćemo nastojati da otklonimo Vaš problem u što kraćem roku.
Pratite narudžbu
Narudžbu možete pretiti preko svog profila na način da izaberete upravljanje narudžbama.
Tako da u svakom trenutku možete provjeriti gdje Vam se narudžba nalazi.
Cijena dostave brze pošte expressone - integrisani dostavljač:
Pažnja: U slučaju da primaoci robe od pošiljaoca na mjestu istovara zahtjevaju bilo kakvu kontrolu sadržaja pošiljke i/ili bilo kakve aktivnosti kao što su npr: pregledanje robe, brojanje artikala, kontrola sadržaja ili ostale manipulacije, tada usluga „dodatnog čekanja nad istovarom, otvaranje pošiljke i/ili čak eventualni uvid i sadržaj iste, na licu mjesta firma Express One smatra ovo sasvim drugom uslugom pod nazivom „Dostava po artiklu - Itemized delivery“. Usluga „Dostava po artiklu - Itemized delivery“ ni cjenovno niti uslužno nije nikako, niti može biti standarno uključena u ponudu Express One, niti je integralni dio usluge povrat dokumenta. U gore navedenom slučaju “ Hipermarket dostava po artiklu - HYM Itemized delivery” mora postojati jedan dodatni pismeni dogovor i specifikacija koja obuhvata cjenovni i logistički tretman ove usluge između nalogodavca i Express One. Firma Express One profesionalno i sa odgovornošću savjetuje svoje nalogodavce da ovakve činjenice na istovaru riješe što ranije, internim dogovorima i procedurama (kao npr. koristeći prodajne predstavnike i/ili slično od strane nalogodavca), jer krše pored navedenih činjenica i poštanski zakon o otvaranju i saznavanju sadržaja pošiljke od strane provajdera servisa transporta. Ukoliko dođe do opisanih poteškoća, tj. poteškoća u obavljanju usluge “Hipermarket dostava po artiklu - HYM Itemized Delivery”, a nisu na vrijeme, odnosno, unaprijed komunicirane i/ili nisu pismeno dokumentovani kao integralni dio dogovora i nemaju niti cjenovnu niti procesualnu specifikaciju, firma Express One zadržava puno pravo odbijati ovakvu uslugu na trošak nalogodavca i/ili vratiti pošiljku na teret pošiljaocu. U svakom slučaju firma Express One će prema svojim kupcima u ovim slučajevima pismeno se obratiti i putem komercijalnih predstavnika insistirati trenutno nad korekcijom ugovora, procedura i cjenovnog i logističkog tretmana, na način da se ovakve aktivnosti korektno apliciraju, što znači da treba potpisati formular i izjasniti sve potrebne specifikacije za ovaj vid usluge. Prijava štete: Primaoc pošiljke, ako uoći bilo kakve oštećenje na ambalaži ili samom artiklu, ima mogućnost da otvori pošiljku i pregleda na licu mjesta zajedno sa kurirom, te nakon toga ima mogučnost odbiti ili prihvatiti pošiljku uz potpisan zapisnik oštećenja. Pored toga, primaoc ima mogućnost prijaviti oštećenje pošiljke 2h nakon isporuke (ili pošiljaoc). Svaka naknadna prijava nakon ovog roka neće biti uzeta u razmatranje.
Za specijalne individualne usluge koristimo posebne ponude koje će Vam biti dostavljene na zahtijev, odvojeno od ove ponude. Standardizacija predstavlja dokument koji objašnjava dimenzije i težine koje mogu imati paketi i palete koje prevozi Express One. „Standardni paket“ podrazumijeva da ima težinu do 31,5 kg i dimenzije do 100x60x60 cm, a „Standardna paleta“ je paleta koja ima težinu do 600 kg i u dimenzijama je Euro palete, odnosno 120x80x175 cm. U slučaju da pošiljke prelaze standardne dimenzije i težinu koja je definisana dokumentom davaoca usluge pod nazivom „Standardizacija pošiljaka“, aktuelna verzija se može naći na web stranici www.expressone.ba.
Za takve pošiljke se obračunava dodatno i to:
I. Ako ograničenja prelaze po dimenzijama:
a. Paket koji prelazi dimenzije 100x60x60cm obračunava se dodatnih 3,00 KM na pošiljku i takav paket se naziva „vangabaritan paket“
b. Paleta koja prelazi dimenzije Euro palete 120x80x175cm obračunava se dodatnih 5,00 KM na pošiljku i takva paleta se naziva „vangabaritna paleta“
II. Ako ograničenja prelaze po težini:
a. Paket koji prelazi težinu 31,50 kg obračunava se dodatnih 3,00 KM na pošiljku i takav paket se naziva „Paket+“.
b. Paleta koja prelazi težinu 600,00 kg obračunava se dodatnih 5,00 KM na pošiljku i takva paleta se naziva „Paleta+“. Termini kao što su polovična pošiljka, polovična paleta i sl., ne uzimaju se kao relevantne činjenice.
Bilo kakvi usmeni dogovori i obećanja ne važe. Ova ponuda je pravni akt i tretira se kao ugovor o saradnji, ukoliko se isti formalno ne zaključi. Potpisivanjem ponude, korisnik usluga prihvata aktuelne opšte uslove poslovanja objavljene na web stranici davaoca usluga na adresi www.expressone.ba.